2011. július 31., vasárnap

Pinnacle media system-DECK-re CSERÉLHETŐ - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Pinnacle media system.
nos, ez egy olyan kütyü, aminek segítségével, amennyiben van számítógépes hálózat a lakásban (wifi, vagy wired), akkor megoldható, hogy a tévén a számítógépedről úgy nézz filmet, hogy nem kötöd vele össze a gépedet. Ez úgy valósul meg, hogy a gépeden egy Media manager nevezetű programot futtetsz, amit lát a mediasstem a hálózaton, és lejátsza az általad listába tett féjlok közül, amiket kiválasztasz.
Adok hozzá egy PCMCI wifi cardot, nekem nem sikerült működésre bírnom: (
Adok hozzá egy LAN kábelt, nekem ezzel volt összekötve a wifi routerrel, míg a laptopom wifin kapcsolódott be a rendszerbe. A működtetéshez szükséges programot "; toldacuccot"; on keresztül tudom majd átadni.
Mivel elég macerás az üzembe helyezés (nekem legalábbis az volt), semmilyen garanciát nem tudok vállalni. A cucc megy, működik, de azt nem garantálhatom, hogy minden műveletet elsőre sikerül megcsinálnod!!!
Postán csak a vevő felelőségére, és csak előre utaltan.
-Első licit után zárok
CSERÉLHETŐ: Kazettás deck-re


Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2011-08-03 16:26
. Pinnacle media system-DECK-re CSERÉLHETŐ - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése